U gebruikt een verouderde internetbrowser.
We raden u aan om de meest recente internetbrowser te installeren voor de beste weergave van deze website.
Een internetbrowser die up to date is, staat ook garant voor veilig surfen.
HMJ slogan

Wat kan HMJ Makelaardij voor u betekenen? 

Verkoop

Om u meer inzicht te geven in de stappen die u gaat nemen in het verkooptraject, geven wij u hieronder een toelichting:

Stap 1 Plannen infoverkoop gesprek 

Om tot het juiste verkoopadvies te komen, verrichten wij een grondig vooronderzoek voor wij bij u langskomen.
Wij onderzoeken onder andere:

  • Eigendomssituatie en planologische aspecten.
  • Lokale vraag en aanbod.
  • Prijsniveau van vergelijkbare verkochte woningen in de omgeving.

Stap 2 Kennismaking met één van onze gecertificeerde makelaars

  • De makelaar neemt met u de woning op.
  • De verkoopmogelijkheden worden met u doorgenomen.
  • De verkoopcondities van HMJ Makelaardij worden met u besproken.

Stap 3 Voorbereidingen voor de verkoop

  • Er wordt een afspraak ingepland met een professionele fotograaf (foto’s, 360-graden foto's, plattegronden, video).
  • U wordt gevraagd om documenten te leveren, benodigd voor de verkoop (eigendomsbewijs, plattegronden, zakelijke lasten, VvE- stukken en energielabel).
  • Wij maken een woningpresentatie van uw woning.
Voordat wij de woningpresentatie publiceren, wordt de presentatie eerst ter goedkeuring aan u voorgelegd. 

Stap 4 In de verkoop

Na goedkeuring van de woningpresentatie, presenteren wij uw woning op de volgende manieren:

  • Publicatie op internet, zoals onze HMJ-website, Funda en Jaap.nl.
  • Presentatie in onze etalage.
  • Bericht over uw woning op onze social media pagina’s (Facebook, Twitter en LinkedIn).

Stap 5 Bezichtigingen 

  • De bezichtigingen worden voortijdig bij u gemeld en uitgevoerd van maandag t/m zaterdag en in de avonduren.
  • Tijdens de bezichtiging is het prettiger, dat er zo weinig mogelijk personen (en huisdieren) thuis zijn.
  • Wij nemen ruim de tijd voor een bezichtiging, zodat de kandidaat-koper(s) genoeg tijd heeft om de woning te ervaren.

Stap 6 Verkoop

  • Wij adviseren u over de meest juist te volgen onderhandelingsstrategie tijdens het biedingsproces.
  • Bij wilsovereenstemming zorgen wij voor een goede vertaling van de koopovereenkomst.
  • Wij zullen zorg dragen voor ondertekening door partijen.

Stap 7 Afwikkeling

  • Bij een mogelijk taxatie of bouwtechnische keuring zullen wij deze begeleiden.
  • Voordat partijen uitgenodigd worden bij de notaris, zullen wij een eindinspectie uitvoeren met partijen.
  • Tijdens deze eindinspectie worden de meterstanden opgenomen en het opleveringsformulier ondertekend.

 

Aankoop

Heeft u uw droomwoning bij een ander makelaarskantoor gevonden?
Wij nemen uw de zorg uit handen omtrent de aankoop van uw nieuwe woning.
 
Wat wij voor u doen:

1. Wij brengen uw wensen in kaart m.b.t. uw droomwoning
2. Een vrijblijvend gesprek met onze hypotheekadviseur: Zo kunt u met voldoende kennis starten met uw zoektocht
3. (Be)zoeken van uw toekomstige droomwoning: Met onze lokale marktkennis en woninginzichten kunnen wij u helpen met uw besluit
4. Zorgen van de juiste prijsbepaling: Wij adviseren u over de prijsstelling en condities en voeren voor u de onderhandelingen.
5. Juridische afhandeling: Begeleiding met eindinspectie van de woning voordat u naar de notaris gaat.
6. Tijd om uw nieuwe woning te betrekken!
 

Als klant krijgt u een uitgebreide dienstverlening op basis van een No Cure, No Pay!

Wilt u meer informatie over de aankoop van uw droomwoning? Neem gerust contact met ons op!

Taxaties

Bij HMJ Makelaardij wordt uw taxatierapport opgemaakt door een gecertificeerde taxateur. De taxaties worden uitgewerkt volgens de richtlijnen van het NWWI of Taxateurs Unie. Deze gevalideerde rapporten voldoen aan de gestelde criteria van alle hypotheekverstrekkers, banken en van de Nationale Hypotheek Garantie (NHG).

Indien u een taxatie door ons kantoor wilt laten uitvoeren, zullen wij voor u een afspraak inplannen om het onderpand te taxeren. Na de afspraak zullen wij het taxatierapport opmaken, welke u binnen enkele dagen zult ontvangen. 

Wij staan garant voor een realistisch waardeoordeel, gebaseerd op objectiviteit en deskundigheid!

Hypotheken

Huis & Hypotheek is een landelijke adviesketen van onafhankelijke hypotheekadviseurs met vestigingen verspreid over heel Nederland.

Uitgangspunt van de werkwijze van Huis & Hypotheek is een persoonlijk advies, gericht op de persoonlijke situatie van de klant. Alle kantoren van Huis & Hypotheek voldoen aan de eisen van het Keurmerk Financiële Dienstverlening.

Meer informatie? Neem dan contact op met onze hypotheekadviseurs: Jan Keijzer en Rachelle van Aanhold.
 

Huur

Heeft u een woning aangekocht voor de verhuur of wilt u uw woning tijdelijk verhuren? Dan bent u bij HMJ Makelaardij aan het goede adres. HMJ Makelaardij begeleidt u stap voor stap bij het aan- of verhuren van uw woning. Uw woning wordt volgens de leegstandwet verhuurd en u ontvangt maandelijks huur waarmee u uw dubbele woonlasten kunt compenseren! 

Wilt u meer weten over het aan- of verhuren van uw woning? Neem dan contact met ons op en profiteer van onze deskundigheid!

Vacature

Commercieel binnendienst medewerker (40 uur)

Ben jij opzoek naar een afwisselende functie in een bedrijf waar je mensen helpt met een belangrijke gebeurtenis in hun leven? Waar we op zoek zijn naar jouw frisse blik en toffe ideeën om onze klanten nog beter te kunnen helpen!
 
Wat ga je doen?
Je bent het eerste (telefonisch)aanspreekpunt voor onze klanten. Zo sta je onze klanten te woord met hun vragen omtrent verkoop, aankoop, taxaties en hypotheken. Jij schakelt tussen verschillende partijen: verkoper, koper, notaris en andere makelaars. Daarnaast houd jij je bezig met het gehele verkoopproces, waaronder het inplannen en voorbereiden van afspraken/bezichtigingen, brochures van woningen maken en ontwikkel je leuke posts voor onze social media platforms. Je bewaakt de kwaliteit van de dienstverlening en je zorgt ervoor dat het verkoopproces soepel en georganiseerd verloopt. Eventueel wordt je takenpakket uitgebreid met marketingactiviteiten! Kortom, een afwisselende functie waar in je veel contact staat met mensen.
 
Jouw profiel

  • MBO werk- en denkniveau (HBO is een pré)
  • Ervaring en/of affiniteit met de woningmarkt
  • Goede sociale, commerciële en communicatieve vaardigheden
  • Beheersing Nederlandse en Engelse taal
  • Accuraat, nauwkeurig en organisatorisch
  • Proactieve werkhouding & initiatiefrijk
  • 40 uur per week beschikbaar
 
Wat krijg je van ons?
  • Uiteraard salaris
  • 25 vakantiedagen (fulltime)
  • Goede werk/privé-balans
  • Centrale locatie
  • Samen een drankje drinken op de vrijdagmiddag!
 
Wie zijn je nieuwe collega’s?
HMJ Makelaardij is gevestigd in Rotterdam, het Lage Land. Wij zijn een full-service makelaarskantoor waar men terecht kunt voor de verkoop van de woning, aankoopbegeleiding, hypotheekadvies, financiële planning en taxaties. Je komt terecht in een klein en jong team met enthousiaste collega’s in een informele werksfeer. Je werkt nauw samen met onze makelaars, maar daarnaast sta je ook in contact met onze hypotheekadviseurs.
 
Enthousiast?
Stuur je CV en motivatie naar gini@hmj.nl t.a.v. Gini de Lijster. Wij kijken uit naar je sollicitatie! Wil je meer weten? Bel ons gerust! 010-2519033
 

 

Terug naar boven
Sluit menu HMJ Makelaardij